Jan 15, 2015

Uhhuuu!


Öökullid on hetkel leidnud koha vist meie kõigi südames. Ei ole ilmselt lihtne leida kodu, kus mitte ühtegi öökulli motiivi läbi ei käiks. Olgu selleks siis mõni pilt, riideese, mänguasi või pehme padi.
Pean tunnistama, et need lahedalt targad tegelased on oma suurte ümarate silmadega ka minu sisse pugenud. Kuigi tunnistan, et see konkreetne roosakirju padi ei ole tehtud minu koju, minu diivanit ega lastetuba kaunistama. Tegin selle kingituseks meie armsale uuele naabritüdrukule, kes mitte just väga ammu meid oma sündimisega rõõmustas.

Lõike joonistasin ma tegelikult juba peaaegu aasta tagasi valmis. Olin kindlal veendumusel, et minu öökullil peavad olema ka tiivad. Ja joonistamise hetkel olin ma ka selles täiesti kindel, et selle lõike järgi valmib minu esimene padi loetud päevade jooksul. :) Unistada ju võib!
Sellega läks ikka nii nagu tavaliselt heade plaanidega - sa võid neid ju pidada, kuid asjad lähevad ikka nii, nagu neil plaanis on. Sellepärast ootas see lõige mind ikka päris pikalt, kuni ma enam ei saanud padja tegemist edasi lükata. Ja nüüd ootavad minu oma kaks väikest nupsikut samasuguseid patju. Nii et annan endast parima! :)

No comments: