Jan 18, 2015

Käib töö ja vile koos!

Olen väga kaua aega unistanud vanadest veinikastidest, kuid ei teadnud, kust neid saada. Aga nagu öeldakse, et kui sa oma soovid universumile selgelt välja ütled, toob universum kõik su soovitu ühel hetkel sinuni. Ma ei tea päris täpselt, kas just see aitas, kuid ühel päeval, täiesti ootamatult ja uskumatust kohast, õnnestus mul 4 kasti oma koju saada. Jah, täiesti ootamatult!
Ja täna hommikul vaatamata sellele, et oli pühapäev, tekkis mul tahtmine kastidega tööd alustada. Kuna kastid on täiesti puhtast puidust, siis tolmu, mustuse ja vastupidavuse pärast katsin kastid peitslakiga. See toonis neid heledamaks ja kattis kaitsva kihiga. Ja ühtlasi võõpasin ka köögi aknalua ja ukse valgeks. :)
Kuna kahjuks mul kõiki vajaminevaid vidinaid kodus polnud, siis lõpptulemust ma näidata veel ei saa, kuid teen seda kohe, kui kõik valmis.

No comments: