Jan 14, 2014

Kingitus vanale sõbrale!

See tort sai tehtud ühele VANALE sõbrale sünnipäevaks. Tordil on ka üks vimpka sünnipäevalapsele, kuid sellest saab aru vaid tema ;). 
Kuni selle hetkeni, kui hakkasin kapist tordi materjale välja tõstma, oli mu peas mõte lihtsast tordist, kus peal oleks valgest martsipanist välja lõigatud kaubiku kujutis ja kõik. Aga siis mõtlesin, et miks teha asju lihtsalt, kui saab teha veidi keerulisemalt. Ega muu ei olnudki minu jaoks keeruline, kuid kaubiku voolimine oli alguses päris paras pähkel. Eks tuttavad teavad, et mina ja autod ei ole just kõige lähedasema sõbrad. Ma ei tea auto markides ja muust säärasest midagi. Kui auto sõidab, on see minu jaoks juba hea auto! Mis siis veel kaubikutest rääkida :).
Aga tundub, et minu esimene voolitud koogikaunistus tuli tõetruu, sest vähemalt minu 1,9 a plikatirts sai kohe aru, et tegemist on bussiga. 


No comments: