Dec 6, 2014

Hobusearmastus

Hobusearmastus pidi olema üks ülimalt raske ja nakkav haigus. :) Jah, pean tunnistama, et see nii tõesti on, sest kui käisin oma tütrega ühel suurel hobusefännil sünnipäeval, pidin ma pärast kuulma ainult seda, kuidas kohe kindlasti ON VAJA hakata ka ratsutamas käima! Selle nimel oldi nõus tegema kõike, mida muidu keelduti. :)
Aga see selleks. Siin on siis komplekt kingitusest, mida endaga kaasa võtsime. Pean tunnistama, et sellest ainult üks asi on minu enda tehtud - tort. Kaardi tegi minu tütar ise ja kella lasin teha imeliste kätega Vikil (www.vikipesa.ee). Kui muidu saan ka mina joonistamisega no nii enam-vähem normaalselt hakkama, siis päirs värvide ja pintsliga jään ma ilmselt tugevalt hätta. Sellepärast tulebki usaldada oma ala professionaale ning hädas nende poole pöörduda.





No comments: