Nov 21, 2013

Monster High tüdrukud

Nädalavahetusel oli minu lapse sõbrannal sünnipäev, kus nii minu piiga kui ka sünnipäevalaps tahtsid hirmsasti endid Monster High nukkudeks teha. No loomulikult ei jäänud muud üle, kui nende tungiv soov täita!
Kui alguses hoidsin hirmuga peast kinni, et kuidas ma selle asja lahendan, sest lihtsam on ju minna ja haldjakostüüm laenutada, siis õnneks üsna pea meenus mulle, et olen alles hoidnud kõik korralikud riided, mida ma ei kanna, kuid mille kangas on täiesti laitmatus korras ning mida võib kunagi õmblemise juures tarvis minna. Nii leidsingi enda vana kleidi, mille lõikasin juppideks ning õmblesin taas kokku, kuid mitu korda väiksemana, kui see oli enne.Sellest saigi valmis minu piiga kleit.
Lipsuga olin ma vähe kauem hädas, sest ma ei leidnud ühtegi sobivat lipsu enda ligiduses asuvatest poodidest. Õnneks jäi mulle täiesti juhuslikult pihku üks riidest kleidivöö. Lõikasin siis sellelt jupi otsast ning mure oligi lahendatud! Seal peal olev pealuu on valgest vildist ning roosa lips atlaspaelast. Kettidest vöö sai aga tehtud minu vana käekoti sangast :).
Sünnipäevalapse kostüüm läks veidi lihtsamalt, kuna olemas oli must väike jakike ning must seelik. Minu ülesanne oli neid kahte asja veidi "tuunida", ehk ma lisasin sulepaela ning seeliku alla lilla tülli.
Et mitteteadjatele veidi vihjeid anda, siis minu piiga pidi olema Frankie Stein ja sünnipäevalaps oli Clawdeen Wolf :)


No comments: