Oct 10, 2013

Kreemised õunamuffinid

Juba päris mõnda aega olen tahtnud katsetada, kuidas oleks kõige mugavam ja maitsvam muffinitele kreemikaunistust teha. Ja päris ausalt öeldes võtsin ma selle katsetamise sellepärast ette just nüüd, et pühapäeval (13.10) toimub Mosaiigi kohvikus moeturg, kus oleme oma lehega www.retseptidlastele.eu ka esindatud ning ma plaani seal kõigele muule maitsvale lisaks just kaunistatud muffineid pakkuda. 

Otsustasin siis sellel korral toorjuustu-šokolaadikreemi kasuks ning ei pidanud pettuma. Maitse oli mõnus ja hästi omapärane ning tulemus püsis kena ka järgmisel päeval. 
Täpseid koguseid, mida kasutasin, ei oska ma öelda, sest tegin seda tunde järgi. Panin mingi portsu toorjuustu kaussi ja lasin mikseriga vahtu. Sulatasin siis valget šokolaadi ning niristasin selle mikserdades toorjuustu hulka. 
Muffinid ise on kaneelised õunamuffinid, mille algne retsept on kunagi ammu kuskilt välja prinditud ning mida olen muutnud vastavalt oma maitsele. 

No comments: