Nov 7, 2014

Preilide trikotaažist mütsid ja kaelussallid

Kuigi mu preilidel on päris paras vanusevahe ning võiks eeldada, et üks tahab veel beebi-nunnulikke ning teine juba natuke nii öelda suurema neiu maitsele vastavaid asju, pean ikka ja jälle tõdema, et ühest perest pärit lapsed tahavad saada just "seda poolt, mille teine on just ära söönud". Seda väljendit kasutas alati ka minu ema, kui ta kirjeldas minu ja minu õe omavahelisi kaklemisi. Alati taheti just seda asja, mis õe käes on, just õe koogitükk on parem ja suurem ning kindlasti on just see punane pliiats parem, mis õe käes on. Täpselt nagu poes käies, pean ma kõiki asju topelt ostma, ennetasin sellel korral probleemi tekkimist ja kisa tõusmist ning tegin lastele täpselt identsed mütsid ja kaelussallid. 
Kuna materjaliks on päris õhuke trikotaaž, on müts kahekordne. Mütsid said kaunistuseks mustast atlasest lipsukese, millele lisab sära väikeste kivikestega paela pannal. Mütsi lõike visandasin ise kiirelt paberile ning salli lõikasin välja "silma järgi" :).


No comments: