Aug 18, 2013

Hävitatud hunnik

Üle tüki aja sai jälle õmmeldud, kuid ütlen juba ette, et postitus on ilma piltideta. Seda põhjusel, et ma ei loonud mitte midagi uut.
Juba pikka aega kuhjus minu käsitöötoa toolileenile neid riideesemeid, mis vajasid veidi kõpitsemist, parandamist või natuke uuendamist. Iga kord, kui tuppa astusin, vaatas see hunnik mind noomivalt ja nüüd siis lõpuks andsin ma alla :).
Üks teksaseelik sai jupikese lühemaks ja üks kleit veidi väiksemaks tehtud, pluusi õmblus parandatud, dressipluusi lukk kinni õmmeldud, nuku trikoo väiksemaks tehtud ja veel nipet näpet nõelutud. Oleks ma teadnud, et see hunnik nii kiirelt tehtud saab, oleksin ma ilmselt seda juba varem teinud! 
Aga neile, kes tahaks peale lugemist midagi õmblusteemast ka vaadata, siis võib kiigata minu varasemaid postitusi teemal õmblemine.

No comments: