Dec 12, 2012

Lille leidnud müts.


          See müts on olnud valmis juba 2 aastat, kuid mitte päris sellisena ja mitte päris minu meelejärgi.
Kui müts esimest korda valmis sai, jäi ta kohe paariks kuuks seisma, sest see ei istunud kuidagi mulle pähe. Oli kohe imelik teine. Peale pikka mõtlemist tõdesin, et müts oli liiga pikk saanud ning mulle need löntis mütsid ei istu. Võtsin siis hoogu ja harutasin mütsi veidi lühemaks ning kudusin otsa uuesti kinni.
Nii seisis see müts kuni tänaseni. Vahest panin teda pähe, kuid enamasti ikka lihtsalt seisis. Müts oli justkui "alasti", midagi oli sealt puudu või valesti. Aga ma ei andnud alla ja ei tahtnud jätta head mütsi lihtsalt seisma. Niisiis leidsin, et see "midagi", mis puudu oli, oli kaunistus, kuid ühtegi sobivat mõtet ei tulnud mulle esiti pähe.  Siis aga nägin oma vana klassiõe FB postitust, kus olid pildile püütud kenad heegeldatud lilled, millel oli nööp keskel ja pits servas. Vot siis tundsin, et SEE ONGI SEE! Ja nii saigi minu kallis 2-aastane müts omale kena lisandi ja nüüd lõpuks tunnen, et müts on täitsa valmis :).
Kuna tegemist on tõesti 2-aastase mütsiga, siis ma kahjuks lõnga nime ei mäleta (mingi Novita lõng oli).


No comments: